ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 خداوندا!

همانا ابلیس از بنده ای از بندگان توست،

مرا از جایی میبیند که من اورا نمی بینم. 

و تو نیز از جایی مشاهده اش می کنی که او نمی بیند

و تو بر تمام امورش قوی تر و نیرومندتری و او بر چیزی از کار تو توان ندارد.


خداوندا!

پس من بر او از خودت کمک می جویم

ای پروردگار من!

توانی برای من نسبت به او نیست و بر دشمنی با او هیچ نیرو و قدرتی برایم جز تو وجود ندارد.

ای پروردگار من!

خدایا!

اگر سوء قصدی به من کند تو نیز او را قصد نما 

و اگر به فریب من بپردازد تو او را فریب ده

و شر او را از من برطرف کن

و نقشه او را در هلاکت خودش بیفکن!

و مرا ای مهربان ترین مهربانان به رحمت خودت کفایت فرما

که درود خداوند بر پیامبران و خاندان پاکش باد......




نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:51---26 آبان 1391
سلام فرا رسیدن ماه محرم ماه سوگواری امام حسین علیه السلام رو به شما تسلیت عرض می کنم
التماس دعا دارم
یامهدی


محمدرضا
ساعت21:27---16 آبان 1391
سلام شرمنده دیرجواب دادم مطلبت جالب بودخدایاماراازشرشیطان رهایی ده

التماس دعا

یاامام رضاع
پاسخ:شیطان شرمنده الهی امین


فاطمه
ساعت12:23---7 آبان 1391
سلام متن زیبایی بود

خدا انشالله ما رو از شر شیطان رجیم حفظ کنه انشالله

ممنون از شما

یامهدی
پاسخ:انشالله...... یا حق


بی وفا
ساعت14:17---4 آبان 1391
سلام

متنی زیبا بود

خدایا ما بندگان ضعیف هستیم و توان مقابله با شیطان را نداریم مگر اینکه خودت به فریادمان برسی!

خدایا انگار شیطان آموزش دیده!همه نقاط ضعف ما را می داند! و همان را نشانه می گیرد!(من را از خودم بیشتر می شناسد)

پس خودت مراقبم باش!

آمین

یا ارحم الراحمین
پاسخ:بله.....حق با شماست.....از ما به ما وارد تر هست یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin